3 Nisan 2011 Pazar

Başka başkayım.

Ben bir balonum.
Hayat yağıyor üzerime damla damla, yükselemiyorum.
Gülümsetiyorum, korkutuyorum kimi zaman.
Pamuk ipliğindeyim. 
Bir varım, bir yokum.


Ben eski bir evim.
Öykülerim duvarlarımda asılı.
Kırık dökük hayallerimdir içimdeki eşyalarım.
Bir sarsıntıya daha dayanmaz yüreğim, yıkılırım. 
Bir varım, bir yokum.


Ben bir kitabım.
Sayfalarım sararmış, kelimelerim bulanık.
Öyle bir ateş düşer ki içime, yanarım.
Bir varım, bir yokum.


Ben bir bardak suyum.
Berrak, durgun.
Bir yudumda içer beni hatalarım kana kana.
Bir varım, bir yokum.


Ben bir insanım.
Korkutur beni vicdanım, duygularım.
Ağlarım, gülerim, severim, sevilirim.
Yakarım hayallerimi, ısınırım.
Bir varım, bir yokum.


Ben bir..
Ben bir..
Ben bir..
Ben..
..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder