2 Mart 2011 Çarşamba

"Hayallerinize Erişim Mahkeme Kararıyla Engellenmiştir."



     Bugün heyecanla blogumu açtığımda görmeyi hiç istemediğim bir yazıyla karşılaştım. Sayfayı yeniledim yeniledim , hep aynı. 
     Okumanın, düşünmenin, yazmanın gitgide azaldığı bir toplumda hala bir şeyleri unutmayan insanların varlığı beni rahatlatıyordu. 
     Çok kısa süredir blog sahibiyim ama bugün en sevdiğim oyuncağım alınmış gibi hissediyorum.

      Binlerce blog demek binlerce insan demek.
      Binlerce hayat, binlerce hayal demek.
      Söylenecek binlerce söz, yazılacak binlerce kelime demek.

      
      Birkaç sönük balon yüzünden bugün gökyüzüne giden binlerce balon patlatıldı.
      Bilgisayarımın dns ayarlarını değiştirmektense eli iğnelere giden kafaların ayarlarını değiştirebilsem keşke..
      
      Digiturk "Hayallerine Dokun" demiş ama ..
      "Hayallerinize Erişim Mahkeme Kararıyla Engellenmiştir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder